Sector Food

door rachellos

Deze sector over food, van de afgelopen weken, heb ik niet als leuk of interessant ervaren. Ik wist van te voren absoluut niet wat ik kon verwachten bij deze sector. Dat het vooral over de herkomst van voeding zou gaan had ik dan ook totaal niet verwacht. Aan het begin van deze periode stond ik open voor ‘Food’ maar na 2 weken had ik ’t wel gezien en wist dat dit niet mijn favoriete sector zou worden.

De lessen Food vond ik niet waanzinnig leerzaam, wel vond ik dat de docente erg fijn vertelde waardoor het goed te volgen was.

De praktijklessen heb ik erg leuk gevonden. Vooral de keer dat we voor de klas elkaars ‘familierecept’ moesten meenemen.

Het beroepsproduct heb ik erg leuk gevonden. Ik had een fijn groepje om mee samen te werken en de opdrachtgever (die we zelf hadden uitgekozen) was een erg interessante opdrachtgever, EkoPlaza)

