Sector Health

door rachellos

Dit domein voldeed erg aan mijn verwachtingen. Bij health dacht ik aan vooral aan voeding en beweging en dat is in dit domein veel aan bod gekomen. De lessen over health van Monica Veeger vond ik erg interessant, dit tegen mijn verwachtingen in. In elke les kwamen er wel dingen aan bod waar ik die mij aan trokken en waar ik zelf over na ging denken. Deze lessen bevatten niet alleen theorie maar ook veel praktijk waardoor het interessant was en ik goed bij de les kon blijven. Ik heb veel geleerd over voeding, wat voor voeding goed voor je is en wat niet. Wat ik ook heb geleerd, en daar ben ik erg blij mee, is dat je verpakkingen van voedingswaren niet meteen moet geloven. Het is niet schaars dat er verkeerde informatie op een verpakking staat om de klant te misleiden. Aangezien ik zo’n klant ben/was die alles koopt waar 0% vet op staat, was deze informatie erg handig voor mij.

Nadat ik het tentamen in de intervalweek heb gemaakt ben ik er achter gekomen dat ik nog meer op moet letten in de les. Ik wist van te voren niet wat voor tentamen ik kon verwachten maar heb nu wel gemerkt dat er vragen in komen te staan die letterlijk in de les zijn verteld. Ik dacht dat de meeste informatie te vinden was in de boeken maar weet nu dat goed opletten al het halve werk is. Dit ga ik dus ook zeker veranderen in het volgende domein.

